Campanii E-mail de succes.
Unul din cele mai importante canale de a ajunge cu mesajul tau la oameni rapid si eficient este emailul. Cand trimiti doar 20 de emailuri pe zi este in regula, devine o provocare atunci cand trimiti sute. Interesul este sa o faci eficient si in conditii de maxima siguranta.
Comunicarea prin internet este monitorizata in mod constant pentru a detecta si a opri spam-ul.
Daca sunteti considerat spammer nu este doar rau pentru reputatia dvs, dar ajungeti in 'Blacklist'.
Odata inclusi in Blacklist, e-mailurile trimise nu vor mai ajung la destinatie. Astfel baza de date cu contacte este total ineficienta si inoperabila.
Filtrele de spam si listele negre monitorizeaza intotdeauna daca mail-urile sunt trimise la adrese inexistente, sau daca acelasi mail este trimis de mai multe ori la aceeasi adresa. Curatarea unei baza de date este primul pas pentru o campanie marketing de succes.
Pentru a evita sa fiti considerat spammer, trebuie redus la minimum numarul de e-mailuri care nu ajung la destinatie.
Marketing Booster va ofera instrumentele necesare pentru a evita aceste pericole si pentru a dezvolta afacerea dumneavoastra.
>
Intr-un mod inteligent, duplicatele din baza de date sunt reunite, pe baza mai multor criterii, cum ar fi
e-mail și nume.
>
Daca o adresa de email este incorecta, Marketing Boosterul
o detecteaza si nu mai permite trimiterea de e-mailuri la acea adresa, evidentiind contactul respectiv.
>
Contactele au posibilitatea dezabonarii printr-un simplu click. Multumita acestui instrument evitati sa aveti clienti frustrati.
>
“Marketing Booster-ul” permite trimiterea de mailuri sigure catre persoane ce se afla in cautarea unei proprietati. Actualizarea criteriilor de cautare si al statusurilor.
>
Acces rapid la un raport pentru fiecare mass mailing in parte.
>
Analiza numarului de e-mailuri trimise, deschise dar si a clickurilor. Acces la analiza detaliata pentru fiecare campanie in parte.
>
Sistem de tracking a clickurilor, pentru email dar si a linkurilor din acestea.
>
Follow up rapid pentru fiecare contact (persoana) in parte, crecand enorm sansele de a vinde sau a inchiria o proprietate.
>
Contacte actualizate
>
Baza de date curata
>
Propriul sistem de monitorizare
>
Contacte cu criterii de cautare actuale